Follow me, please!

Follow Oh my, beauty!

dinsdag 10 juli 2012

Dress like Alexandra Burke | Budget

Soms zie je wel eens van die dingen bij celebrities, waarvan je denkt, WAUW! Zo had ik bij Alexandra Burke. Zij is de X-factor winnares van Groot Brittanië, jaar 2008. Vorige week vrijdag kwam er een programma op RTL4 waarin de hoogtepunten van alle X-factor programma's over de hele wereld voorbij kwam. Zo ook Alexandra Burke. Wat een geweldige persoonlijkheid heeft zij! Op internet kwam ik deze foto hieronder van haar tegen, wat een geweldige stijl, helemaal a-la-Naomi.

Benieuwd naar haar outfit? Lees dan verder.




Zoals je kunt zien, is het leren jasje 194,95. Dit is voor sommigen best prijzig. Maar leer is een van de duurdere materialen op de mode-markt. En als je kijkt naar de duurzaamheid (fyi: hoelang gaat iets mee), is het een geweldige prijs/kwaliteit verhouding.

Verder heb ik gekozen voor deze Vans top omdat ik hem erg goed bij de ripped jeans vond passen. Over die ripped jeans, geweldige uitvinding. Ikzelf heb er de benen niet voor (voetbalbenen met sinaasappelhuid, olé!), maar ik vind het geweldig staan bij gebruinde benen, a-la mademoiselle Burke.

Ik hoop dat zulke artikelen jullie interesseren, want jullie kunnen er nog bést veel verwachten, he he!

See ya soon.
Edit: afbeelding is iets te groot voor op m'n blog. Volgende keer pas ik de breedte aan!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten